Samsonas ralis Rokiškis starto tvarka/dalyvių sąrašas

Užsukite - nustebinsim
... ypač SUBARU gerbėjus!
Šių metų sezoną nutarėmė pradėti LRSČ čempionate ralyje Alūksnė.
Tam tikslui buvo paruošta standartinė Subaru Impreza Type RA coupe GC8, modifikuojant ir papildant saugos lankais ir reikalaujamu pagal LASF techninius reikalavimus SG 4 klasei restriktoriumi 32mm.
Aišku dar ruošdamiesi Latvijos šiaurei ( Aluksnė prie pat Estijos sienos) pasiėmėm komplektą padangų su sportiniais spygliais.
Alūksnėje pavyko nutraukti Mitsubishi dominavimą, SG4 klasėje buvome pirmi.
Antrame etape tęsiame savo dalyvavimą LRSČ čempionate, siekdami parodyt,i kad tvarkingai paruoštas standartinis automobilis Subaru gali laimėti.
SG 4 klasėje vėl pirmi, absoliučioje ralio Užventis įskaitoje II ( pritrūko 7,2 sek.).
IV LRSČ etapą Kurtuvėnuose absoliučioje įskaitoje ir tuo pačiu SG4 klasėje laimėjo T.Narušis/J.Narušis su Subaru Impreza.
Automobilis Subaru paruoštas RSE AUTO veikė patikimai, aplenkdamas naujesnius ir galingesnius Mitsubishi.
Savaitgalyje įvykusiame Lietuvos ralio sprinto čempionato etape Gulbenėje, ralyje Gulbis su savo Subaru Impreza vėl laimėjome SG4 klasėje ir tuo pačiu užsitikrinome Lietuvos ralio sprinto čempionato SG4 klasės čempionų vardus.
Projektas, kuriame norėjome parodyti, kad ir su nenauja standartine technika, tvarkingai paruošta varžyboms RSE AUTO mechanikų galima lenktyniauti ir laimėti, baigtas ir norime perleisti Subaru Impreza jauniems sportininkams, kuriems šis automobilis būtų puikus tiek treniruotėms, tiek pradėti sportinį kelią.
Automobilis iškeliavo į Vokietiją.
Norinčių pasinaudoti mūsų patyrimu ruošiant panašius automobilius varžyboms ir turėti konkurencingą automobilį laukiame mūsų bazėje.
(CZ4A) – 1'998.2 x 1.7 = 3'397 cc 01.08.2008 - 2022
GRB - 3'396.3cc 01.01.2008 - 2018
GRB - 3'396.3cc 01.04.2010 - 2018
GVB – 3'396.3cc 01.05.2011 - 2020
1'997.8 x 1.7 = 3'396.3cc 01.02.2015 - 2022
Evo 4 GSR jdm rust free fully seam welded body. EU registration, located in Vilnius, Lithuania.
Price,- 16.500 eur.
Didžiausio žiūrovų susidomėjimo ir lenktynininkų konkurencijos sulaukiančios azartiškosios „Wolf Race“ lenktynės nuo kito „Autoplius.lt Fast Lap“ sezono tampa dar svarbesnės. Važiavimai tampa Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių čempionatu, o jų nugalėtojai – tikrais šalies čempionais. Kaip pasakoja „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynių serijos vienas iš organizatorių Giedrius Čenkus, komanda visuomet siekia sukurti geriausias lenktynes regione. Kartu su šiuo siekiu profesionalumo prasme auga ir lenktynininkai. Natūralu, kad masyvaus populiarumo sulaukiančios „Wolf Race“ lenktynės turėjo tapti nacionalinės svarbos sporto įvykiu. „Paskutinis šio sezono „Autoplius.lt Fast Lap“ etapas pasižymėjo tuo, kad čia važiavo tokie patyrę lenktynininkai kaip Robertas Kupčikas, Ramūnas Čapkauskas ir Mindaugas Varža. Jų konkurencija įrodė, kad kukliai vertinti „Wolf Race“ dalyviai geba ne tik lipti aukščiausio lygio sportininkams ant kulnų, bet ir juos nugalėti. Tokių azartiškų lenktynių dar neteko matyti“, – paskutiniuosius „Wolf Race“ važiavimus prisimena jis. G. Čenkus džiaugiasi, kad Lietuvos automobilių sporto federacija įsitikino „Autoplius.lt Fast Lap“ siekiu kurti geriausias žiedines lenktynes Lietuvos istorijoje. Savaime suprantama, kad federacijos vadovo Romo Austinsko ir jo komandos siekiai lygiai tokie patys, todėl nuo 2017 metų prasideda Lietuvos automobilių žiedinių „Wolf Race“ lenktynių čempionatas.
„Jau seniai kalbėjome su Giedriumi Čenkumi ir Kristijonu Vaičiu, nes norom nenorom Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių čempionatas nublankdavo prieš „Wolf Race“ tiek dalyvių, tiek žiūrovų skaičiumi. Žinoma, visus lenktynininkus vienija benzinas venose, tačiau metų gale kiekvienas nori titulo ir sporto meistro vardo. Dabar tokia galimybė atsiras visiems ir manau, kad su „Autoplius.lt Fast Lap“ bendradarbiausime dar ilgai“, – pasakoja R. Austinskas.
Kartu su nauju titulu dalyviai sulauks pakeitimų. Nuo „Wolf Race“ senbūviai turės kilstelti savo lenktynininkų licencijas iki D kategorijos. Taip pat, kaip pasakoja, G. Čenkus, didėjant automobilių greičiui, reikia užtikrinti maksimalų vairuotojų saugumą. Dėl šios priežasties turės griežtėti ir saugumo reikalavimai pilotams.
„Nuo ateinančių metų kelsime vairuotojo lenktyninės aprangos standartus. Estijoje per rekordinį Dainiaus Matijošaičio važiavimą aiškiai matėme kaip greitai gali užsiliepsnoti automobilis. Taip pat šiais metais stebėjome keletą itin didelių avarijų: Tado Petronio, Edvino Mardoso, Juliaus Skirmanto nesėkmės. Dalyviams rekomenduosime naudoti „Hans“ tipo kaklo apsaugas, o nuo 2018 metų planuojame, kad jos „Wolf Race“ dalyviams bus privalomos“, – apie pokyčius kalba vienas iš organizatorių.
Jis pabrėžia, kad šie pakeitimai buvo įvesti ne dėl naujo lenktynių statuso, o buvo seniai apgalvota populiarėjančių važiavimų strategijos dalis. Taip pat su LASF buvo susitarta, kad techninę lenktynių dalį, formatą ir taisykles „Autoplius.lt Fast Lap“ organizatoriai rengs savo nuožiūra. Pasak G. Čenkaus, tokiu būdu galima išnaudoti visą lenktynių potencialą, o tai tik į naudą pačiam čempionatui.
Su kiekvienais metais azartiškieji „Wolf Race“ važiavimai populiarėjo ne tik tarp žiūrovų, bet ir lenktynininkų tarpe. Atrodo, kad pastarųjų noro nei kiek nesustabdė leidimas naudoti brangesnes „slick“ tipo padangas. 2015 metų sezone čia važiavo 76 lenktynininkai. G. Čenkus prisimena, kad organizatoriai rizikavo įvesdami naują padangų tipą, tačiau dalyvių skaičius išaugo iki 82.
„Stebint tokią tendenciją ir „Wolf Race“ lenktynių statuso stiprėjimą, drąsiai galiu pasakyti, kad kitais metais trasoje išvysime ne tik naujų ir daug žadančių veidų, tačiau ir garsių profesionalų“, – įsitikinęs vienas iš „Autoplius.lt Fast Lap“ organizatorių.
2016-ųjų metų „Autoplius Fast Lap“ lenktynių sezonas prasidėjo Estijoje, Auto24ring trasoje. Mūsų žaliasis Subaru Impreza WOLF RACE 3000/3000+ lenktynėse pirmame važiavime buvo II - as, nusileidęs M.Jančiausko VW Golfui, antrame važiavime dėl estų teisėjų klaidos buvome pastatyti į pirmą startinę poziciją, tai nieko kito neliko tik laimėti I - ą vietą.
Taigi galutinėje įskaitoje Subaru Impreza ant podiumo - II vieta.
Save ir visus prisidėjusius sveikiname su sėkmingu startu.
* EAF management board final confirmation pending [http://www.autosport.ee/kalender-2017]
** Date finalized
Liqui - Moly - tai Vokietijos įmonė, esanti Ulm’o mieste. Jos pavadinimas kilęs nuo molibdeno disulfido (MoS2) cheminio derinio (liqui - (sutrump.) skystis, moly – (sutrump.) molibdenas). Puikios šio derinio savybės leido įmonei gerai įsitvirtinti pasaulio rinkoje. Šiuo metu firma turi savo atstovus daugumoje pasaulio šalių – Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje, Vakarų ir Rytų Europoje.
2017.01.27-28 – Halls Winter Rally, Utena
2017.05.27-28 – Antras etapas, Gdanskas, Lenkija
2017.06.23-24 – Baltic Rally Vilnius, Vilnius
2017.08.04-05 – Ketvirtas etapas, Rokiškis
2017.08.25-26 – Mažeikiai-Viekšniai, Mažeikiai
2017.09.08-09 – Elektrėnų ralis, Elektrėnai
2017.09.29-30 – Rally Classic, Druskininkai
Etapas Vieta Data Organizatorius
1 Alūksnė (Latvija) 2017 m. sausio 14-15 d. Autosporta klubs Alūksne
2 Talsi (Latvija) 2017 m. gegužės 20-21 d. RA Events
3 Zarasai 2017 m. liepos 1-2 d. ZASK Akseleratorius
4 Mažeikiai – Viekšniai 2017 m. rugpjūčio 26-27 d. Mažeikių ASK
5 Druskininkai 2017 m. rugsėjo 30 d. AJAGS