Kodėl SUBARU ?

SUBARU ypatingas tuo, kad visada kelia neprilygstamą pasitikėjimą. Tai itin malonus jausmas, apimantis dėl retai sutinkamos darnos – nuoseklios dinamiškų savybių pusiausvyros, genialaus dizaino ir ramybę užtikrinančio saugumo.

„Jei automobilį vairuoti nėra malonu ir saugu, to daikto negalima vadinti automobiliu. SUBARU AWD yra tiksliai toks, koks turi būti automobilis“

SUBARU inžinieriai

SIMETRIJA LEMIA PUSIAUSVYRĄ

Pirmąkart 1972 m. pristatytą simetriškąją visų varomųjų ratų sistemą SUBARU nuolat tobulina, siekdama pritaikyti šią technologiją prie besikeičiančių vairuotojų poreikių. SUBARU konstruojamas pradedant nuo AWD kontroliuojamo sukibimo ir stabilumo bei variklio ir transmisijos simetriško išdėstymo vienoje eilėje. Į keturis ratus paprastai ir tiesiogiai paskirstoma galia užtikrina tobulą pusiausvyrą ir nepriekaištingą valdymą.

TRYS SKIRIAMIEJI SUBARU AWD PRIVALUMAI

GERESNIS SUKIBIMAS

SKIRIAMIEJI BRUOŽAI: SUBARU AWD užtikrina nepriekaištingą sukibimą, nesvarbu ar važiuojate prastomis sąlygomis, ar mėginate išsisukti iš sudėtingų situacijų ir išvengti avarijos. Visi ratai visuomet yra tvirtai sukibę su paviršiumi, todėl galite saugiai jaustis prie vairo.

PRIVALUMAI: geresnis valdymas ir didesnis pasitikėjimas savimi.

DIDESNIS STABILUMAS

SKIRIAMIEJI BRUOŽAI: horizontalaus opozicinio SUBARU BOXER konstrukcija yra plokštesnė, todėl jį galima žemiau nuleisti nei kitus konstrukcijos variklius.

PRIVALUMAI: tai lemia žemesnį svorio centrą, geresnį automobilio valdymą ir didesnį stabilumą darant posūkius.

SAUGUMAS

SKIRIAMIEJI BRUOŽAI: Jei prireikia staigiai reaguoti netikėtai pablogėjus vairavimo sąlygoms ar patekus į netikėtą situaciją, žemas BOXER variklio svorio centras ir patikimas sukibimas, kurį lemia simetrinė visų varomųjų ratų sistema, suteikia papildomo laiko, kad išvengtumėte susidūrimo.

PRIVALUMAI: Dėl tobulos simetrijos automobilis paklūsta valdymo manevrams ir taip stabiliau įveikia posūkius bei visada sužadina unikalų kontrolės pojūtį.

Horizontaliai opozicinei SUBARU BOXER variklio konfigūracijai būdinga tai, kad stūmokliai yra išsidėstę 180 kampu. Todėl variklio yra žemesnis ir plokštesnis, palyginti su kito tipo galios agregatais. Tai lemia variklio ir viso automobilio žemesnį svorio centrą ir geresnę pusiausvyrą. Priešpriešais judantys stūmokliai natūraliai neutralizuoja vienas kitą, sumažindami vibraciją.

Naujos kartos SUBARU BOXER varikliai atitinka rytdienos poreikius ir tuo pat metu teikia visus laiko išbandytus pranašumus – nuo tolygios galios iki geriau subalansuoto valdymo. Revoliucinės konstrukcijos variklio stūmokliams veikiant didele eiga, vidaus degimas vyksta itin efektyviai. Oras, degalai ir temperatūra tiksliai dozuojami, taip sumažinant degalų sąnaudas ir išmetamųjų teršalų kiekį. O kai reikia staigiai pagreitėti ar aplenkti kliūtį, variklis akimirksniu reaguoja į kiekvieną akseleratoriaus spustelėjimą.

DIDESNIS STABILUMAS

Kadangi variklis yra plokštesnis, o jo padėtis yra žemesnė važiuoklės atžvilgiu, automobilis yra stabilesnis ir atsparesnis šoniniams judėjimui nei kitų konstrukcijų automobiliai.

TOLYGI GALIA

Visame sūkių diapazone variklis išvysto tolygią tiesioginę variklio galią. Vienoje plokštumoje išdėstyti stūmokliai veikia vienas prieš kitą, taip sumažindami vibraciją ir užtikrindami komfortišką bei jaudinančią kelionę.

ILGAAMŽIŠKUMAS

Plokščiai variklio konstrukcijai būdingas tvirtumas ir pusiausvyra, lemianti mažesnę vibraciją nei V tipo ar vienaeiliuose varikliuose, todėl šis variklis yra patvaresnis ir patikimesnis.