Ne tik sportuojam, bet ir remontuojam...    

Nutarėme išbandyti naują( iš tikrųjų turintį senas tradicijas) tepalų gamintoją Wolf, tiek sportui tiek klijentams aptarnauti.

Wolf Oil Corporation N.V. privataus kapitalo įmonė, įkurta 1955 metais Belgijoje. Kompanijos istorija prasidėjo tada, kai Antverpene buvo įkurta firma "Champion", kuri gamino ir prekiavo to paties pavadinimo alyvomis ir tepalais. Po 21 metų sėkmingo darbo, kompanija, atlikusi tarptautinį auditą, buvo reorganizuota į WOLF OIL CORPORATION N.V.. Kompanijos pagrindas tepalų paruošimo įmonė (blending plant), kuri per metus pagamina virš 55 000 tonų tepimo medžiagų. Gamybos plotai per šį laikotarpį išaugo nuo 600 kvadratinių metrų iki 11 hektarų. Kompanijai šiuo metu priklauso du prekiniai ženklai: WOLF ir CHAMPION. Belgijos gamintojo produkciją Lietuvoje UAB Autotrade platina nuo 1998 metų.

Daugiau informacijos tinklapyje: www.wolflubes.com

SUBARU ypatingas tuo, kad visada kelia neprilygstamą pasitikėjimą. Tai itin malonus jausmas, apimantis dėl retai sutinkamos darnos – nuoseklios dinamiškų savybių pusiausvyros, genialaus dizaino ir ramybę užtikrinančio saugumo.

„Jei automobilį vairuoti nėra malonu ir saugu, to daikto negalima vadinti automobiliu. SUBARU AWD yra tiksliai toks, koks turi būti automobilis“

SUBARU inžinieriai

SIMETRIJA LEMIA PUSIAUSVYRĄ

Pirmąkart 1972 m. pristatytą simetriškąją visų varomųjų ratų sistemą SUBARU nuolat tobulina, siekdama pritaikyti šią technologiją prie besikeičiančių vairuotojų poreikių. SUBARU konstruojamas pradedant nuo AWD kontroliuojamo sukibimo ir stabilumo bei variklio ir transmisijos simetriško išdėstymo vienoje eilėje. Į keturis ratus paprastai ir tiesiogiai paskirstoma galia užtikrina tobulą pusiausvyrą ir nepriekaištingą valdymą.

TRYS SKIRIAMIEJI SUBARU AWD PRIVALUMAI

GERESNIS SUKIBIMAS

SKIRIAMIEJI BRUOŽAI: SUBARU AWD užtikrina nepriekaištingą sukibimą, nesvarbu ar važiuojate prastomis sąlygomis, ar mėginate išsisukti iš sudėtingų situacijų ir išvengti avarijos. Visi ratai visuomet yra tvirtai sukibę su paviršiumi, todėl galite saugiai jaustis prie vairo.

PRIVALUMAI: geresnis valdymas ir didesnis pasitikėjimas savimi.

DIDESNIS STABILUMAS

SKIRIAMIEJI BRUOŽAI: horizontalaus opozicinio SUBARU BOXER konstrukcija yra plokštesnė, todėl jį galima žemiau nuleisti nei kitus konstrukcijos variklius.

PRIVALUMAI: tai lemia žemesnį svorio centrą, geresnį automobilio valdymą ir didesnį stabilumą darant posūkius.

SAUGUMAS

SKIRIAMIEJI BRUOŽAI: Jei prireikia staigiai reaguoti netikėtai pablogėjus vairavimo sąlygoms ar patekus į netikėtą situaciją, žemas BOXER variklio svorio centras ir patikimas sukibimas, kurį lemia simetrinė visų varomųjų ratų sistema, suteikia papildomo laiko, kad išvengtumėte susidūrimo.

PRIVALUMAI: Dėl tobulos simetrijos automobilis paklūsta valdymo manevrams ir taip stabiliau įveikia posūkius bei visada sužadina unikalų kontrolės pojūtį.

Horizontaliai opozicinei SUBARU BOXER variklio konfigūracijai būdinga tai, kad stūmokliai yra išsidėstę 180 kampu. Todėl variklio yra žemesnis ir plokštesnis, palyginti su kito tipo galios agregatais. Tai lemia variklio ir viso automobilio žemesnį svorio centrą ir geresnę pusiausvyrą. Priešpriešais judantys stūmokliai natūraliai neutralizuoja vienas kitą, sumažindami vibraciją.

Naujos kartos SUBARU BOXER varikliai atitinka rytdienos poreikius ir tuo pat metu teikia visus laiko išbandytus pranašumus – nuo tolygios galios iki geriau subalansuoto valdymo. Revoliucinės konstrukcijos variklio stūmokliams veikiant didele eiga, vidaus degimas vyksta itin efektyviai. Oras, degalai ir temperatūra tiksliai dozuojami, taip sumažinant degalų sąnaudas ir išmetamųjų teršalų kiekį. O kai reikia staigiai pagreitėti ar aplenkti kliūtį, variklis akimirksniu reaguoja į kiekvieną akseleratoriaus spustelėjimą.

DIDESNIS STABILUMAS

Kadangi variklis yra plokštesnis, o jo padėtis yra žemesnė važiuoklės atžvilgiu, automobilis yra stabilesnis ir atsparesnis šoniniams judėjimui nei kitų konstrukcijų automobiliai.

TOLYGI GALIA

Visame sūkių diapazone variklis išvysto tolygią tiesioginę variklio galią. Vienoje plokštumoje išdėstyti stūmokliai veikia vienas prieš kitą, taip sumažindami vibraciją ir užtikrindami komfortišką bei jaudinančią kelionę.

ILGAAMŽIŠKUMAS

Plokščiai variklio konstrukcijai būdingas tvirtumas ir pusiausvyra, lemianti mažesnę vibraciją nei V tipo ar vienaeiliuose varikliuose, todėl šis variklis yra patvaresnis ir patikimesnis.

Automobilio patikra prieš pirkimą yra aktuali, jei norima išsiaiškinti kokia yra perkamo automobilio techninė būklė, kokie remontai gali būti reikalingi jį nusipirkus. Dauguma vairuotojų žino, kad įsigijus automobilį reikia pasikeisti alyvą, filtrus, pasitikrinti eksploatacinius skysčius, pasikeisti pagrindinį (paskirstymo) diržą su įtempėjais ir aušinimo siurbliu, jei jį suka minėtasis diržas. Tačiau ar nelaukia neplanuojamų remontų įsigyjant ne naują automobilį? Mes rekomenduojame atlikti automobilio patikrą prieš pirkimą, kad kuo mažiau netikėtumų lauktų nuvažiavus į techninių apžiūrų centrą ar atvykus į autoservisą profilaktinių darbų atlikimui. Nors visko nustatyti neįmanoma ir niekada neaišku kaip ir ką automobilio pardavėjas galbūt užslapstė, tačiau kuo mažiau netikėtų gedimų išaiškės eksploatavimo metu, tuo daugiau sutaupysite nuo neplanuotų remontų.

Važiuoklės patikra – tai pirmasis rodiklis, kaip automobilis buvo prižiūrėtas. Mes nerekomenduojame atsisakyti pirkti automobilį, jei jame randamas pradedantis klibėti šarnyras ar sukeldėjusi kuri nors įvorė. Rekomenduojame įsivertinti, kuris remontas yra tiesiog savalakis, o kuris yra apleisto automobilio požymis. Jei važiuoklės patikros metu randami gedimai, kurie akivaizdžiai matomi, jog ilgą laiką buvo apleisti, ko pasekoje galbūt išdilo ir dar buvę sveikos dalys, tuomet labai tikėtina, kad automobilis buvo naudojamas visiškai nesirūpinant ne tik važiuokle, bet ir kitomis automobilio sistemomis. Dažnaivažiuoklės patikra ir automobilio pakėlimas ant keltuvo tampa pirmu ir paskutiniu automobilio patikros etapu.

Kompiuterinė diagnostika atliekama tik sutikus pardavėjui, kad bus jungiamasi prie automobilio valdymo bloko klaidų nuskaitymui ir jų išvalymui. Dažnai prijungus kompiuterį galima pamatyti nemažai klaidų esančių jo atmintyje, bet tai dar nereiškia, kad jos visos atspindi automobilio gedimus. Jei pardavėjas pakeitė sugedusią detalę, tačiau neišvalė klaidų iš automobilio valdymo bloko, dažniausia ta klaida bus matoma ir po ilgo laiko tarpo, kol nebus išvalyta. Šios patikro metu autoservise išvalomos klaidos, vėl kuriamas automobilis ir žiūrima, kurios klaidos pasikartojo. Pasikartojančios klaidos dažniausia būna dėl gedimų automobilyje. Gedimų yra įvairių, kurie gali iš karto ir nepasikartoti, neišlikti atmintyje, todėl analizuojama bendra situacija, kas buvo aptikta prieš klaidų išvalymą ir po jo.
Dėmesio! Kompiuterio pajungimas prie automobilio valdymo bloko neparodo ar neatlikta automobilio ridos korekcija, taip pat kompiuteris negali parodyti automobilio mechaninių dalių susidėvėjimo. Atminkite,kompiuterinė diagnostika – ne skanavimas rentgeno aparatu.

Automobilio patikra prieš pirkimą užtrunka nuo 20 min. iki 1-2 val. priklausomai nuo situacijos ir paslaugų kiekio, kurį renkatės Jūs. Nuo pasirinkto paslaugų kiekio priklauso ir automobilio patikros kaina. 

Subaru remontas niekada nebuvo ir nebus toks, kaip kad Audi remontas, Opel remontas, Vw remontas... Tačiau daug kam manau būtų idomu sužinoti kur ir kaip gali būti atliekamas Subaru remontas pigiau.

Pigus Subaru servisas - gali tapti tik tuomet, kai atliekamas protingai. Nors ne visi pageidauja protingo remonto. Priežąstis - jis visada brangesnis. Tai visai normalu.

Mūsų tikslas - kad būtų patenkinti visi jūsų lūkesčiai su jūsų pasirinkimu. 

Remonto modelis priklauso nuo jūsų paties norų ir pageidavimų. Visų pirma gausite pilną informaciją. Tuomet galėsite spręsti. Prieš apsisprendžiant kaip remontuoti - mes visada patariame neskubėti.

Dažniausiai pigus remontas turės tam tikrų niuansų, apie kuriuos mes visada jums papasakosime. 

Sudėtingi gedimai - mūsų kasdienybė. Sudėtingi gedimai reiškia išspręsti problemą, apie kurią neparašyta nei vienoje remonto knygoje. Sudėtingi - reiškia tokie, apie kuriuos nerasite nei viename pasaulio specializuotame autoforume. Taigi, darbas mūsų tikrai nenuobodus...

Galimi du remonto variantai:

  • Susiremontuoti "tik tam kartui" arba kitaip sakant išspręsti problemą "Čia ir Dabar" nežiūrint į tai, kad įmanoma situacija, kad po savaitės viską reikės remontuoti iš naujo. 
  • Susiremontuoti taip, kad visiškai pamirštumete dabartinę problemą ir kad prisimintumėte tik mus iš profesionaliosios pusės. Geriausias jūsų dėkingumas -  tik geros rekomendacijos
Taigi, galite rinktis remonto modelį, bet tai dar ne viskas. Mes galime pakoreguoti ir detalių kainas. Kartais naudotos subaru dalys gali būti geriau net už naujas. Žinoma, visa esmė kaina ir jūsų galimybės...

Kaip mus rasti?

RSe Auto/Racing

Motorų 14, Vilnius
[žemėlapis]

rse_map
Darbo laikas:

12:00 - 21:00 

Dėl skambučių...

Užsukite - nustebinsim...

reklama_180

...ypač SUBARU gerbėjus

 

Vadovas

QR Code

Partneriai

Draugai

subaru klubas

Mus lanko

We have 5 guests and no members online

Komanda

rse subaru logo

Tiekėjai ir partneriai

Free Joomla! template by L.THEME