Ne tik sportuojam, bet ir remontuojam...    

Kodėl ETANOLIS geriau už benziną?

Ekonomija

Etanolis pigesnis už benziną. Šis skirtumas sudaro 30%-50% benzino kainos. Paprastai įmontuojamo prietaiso kaina atsiperka per kelis mėnesius. Tepalo sunaudojimo ekonomija. Jūs mokate mažiau už tepalą, nes degant etanoliui nėra sieros, suodžių ir kitų naftos degimo produktų. Šie benzino degimo produktai rūgština ir keičia variklio tepalo struktūrą, dėl to tepalas pajuosta. Uždegimo žvakių ekonomija. Degant etanoliui ant uždegimo žvakių nesusidaro apnašos.

Variklis

Variklis lėčiau dėvisi, nes * Variklio tepalas negauna rūgštinančių priedų ir ilgai nekeičia savo savybių. * Etanolio degimo temperatūra yra mažesnė, todėl degimo kamera, cilindrai, vožtuvai ir kitos variklio dalys dirba palankesnėse eksploatavimo sąlygose. Variklis neperkaista net per didžiausius karščius ar stovint kamštyje ( šaldymo skysčio temperatūra sumažėja 15-20 0C ). * Etanolio degimo greitis yra mažesnis. Spaudimas cilindruose didėja lėčiau nei degant benzinui. Tai sumažina stūmoklių ir kitų jėgos agregatų apkrovas.

Ekologija

Degant etanoliui ( С2Н5ОН+3O2 ) susidaro tik anglies dvideginis ( 2CO2 ) ir vandens garai ( 3H2O ). Praktiškai, užkuriant šaltą variklį, jaučiamas silpnas spirito kvapas. Net jei kuras pateks į gruntą, nebus tokio užteršimo, kaip kito tipo degalais.

Kas yra BIO ETANOLIS

Bioetanolis E85 - tai naujos rūšies degalai, kuriuos sudaro 85% bioetanolio ir 15% benzino. Bioetanolis - tai alkoholis, gaminamas iš augalinės žaliavos. Lietuvoje bioetanolis gaminamas Šilutėje, Pasvalyje ir Telšiuose esančiose gamyklose iš kviečių, kvietrugių ar rugių. Bioetanolio kaina - labiau stabili nei benzino, nes jos neįtakoja naftos kainos svyravimai. Tokių biodegalų vartojimas sumažina vietinių vairuotojų priklausomybę nuo naftą eksportuojančių šalių ir jų įgeidžių. Bioetanolio E85 oktaninis skaičius 105, o benzino maksimalus siekia 100. Bandymų metu nustatyta , kad E85 suteikia automobiliui daugiau galingumo. Bioetanolio E85 naudojimas šiek tiek padidina kuro sanaudas ( iki 5-15% ), tačiau jo kaina daug mažesnė. Veikti su bioetanoliu gali tik tam pritaikyti automobiliai. Standartiniame automobilyje reikia sumontuoti papildomą įrangą. Jau parduodami ir gamykliniai, bioetanoliu varomi automobiliai (pažymėti ženklu „FlexFuel"). Tyrimo metu, lyginant bioetanolį E85 su „grynu" benzinu, gauti tokie rezultatai: * Žymus toksinių medžiagų emisijos sumažėjimas * Iki 75% dujų, sukeliančių šiltnamio efektą, emisijos sumažėjimas * Iki 40 % anglies monoksido emisijos sumažėjimas * Iki 20% kietų dalelių emisijos sumažėjimas * Iki 10% azoto monoksido emisijos sumažėjimas * Iki 80% sulfatų emisijos sumažėjimas ISTORIJA Pirmojo vidaus degimo variklio istorija prasidejo 1826m., kai Samuelis Morėjus sukūre variklį, veikiantį spirito ir terpentino mišiniu. Kitas išradėjas Nikolas Augustas Otto 1876 m Vokietijoje panaudojo etanolį savo keturių taktų variklio darbui. Tuo metu spiritas buvo naudojamas spiritinėms lempoms, buvo pigus ir lengvai prieinamas. Henris Fordas pirmasis apibūdino etanolio, kaip automobilių ateities kuro, privalumus. Legendinis modelis Ford-T turėjo „lankstaus" kuro variklį ir galėjo veikti tiek benzinu, tiek etanoliu, tiek bet kokių proporcijų etanolio ir benzino mišiniu. Tačiau dėl tuo metu lengvai išgaunamos pigios naftos etanolis prarado populiarumą. Šiuo metu dėl ekonominių ir techninių priežasčių, grynas 100% etanolio kuras nenaudojamas ( išimtis yra Brazilija, kur 24% automobilių varomi grynu etanoliu ). Dažniausiai naudojamas yra E85 - 85% etanolio ir 15% benzino mišinys. Daugelyje šalių bioetanolis gaminamas iš žemės ūkio kultūrų. Pavyzdžiui Brazilija ir Kolumbija, stambiausi pasaulyje bioetanolio gamintojai, išgauna jį iš cukrašvendrių. Tam reikalinga daug derlingos žemės ir nemažas vandens kiekis laistymui. Toks degalų gamybos būdas ne išeitis tankiai apgyvendintai ES. Tačiau neseniai atsiradusi etanolio gamybos technologija iš celiuliozės, leidžia gaminti šiuos degalus iš šiaudų, celiuliozės gamybos atliekų ir kitų celiuliozės šaltinių, nenaudojant plačių žemės plotų.

Kaip mus rasti?

RSe Auto/Racing

Motorų 14, Vilnius
[žemėlapis]

rse_map
Darbo laikas:

11:00 - 20:00 

Dėl skambučių...

Subaru atradimai ir paslaptys.

Ilgametis patyrimas automobilių sporte - startuota per 36 Lietuvos ralio čempiontų etapų, ir tik keli nebaigti etapai dėl techninių priežasčių. Automoblio paruošime nėra smulkmenų, visi darbai yra svarbūs ir reikšmingi. Pora metu važiuota su Subaru Impreza ( geriausias pasiekimas 12 vieta Lietuvos ralio čempionate) , taigi gerai žinomi Subaru "kaprizai" ir "ligos".
2016 metais Lietuvos ralio sprinto čempionai su standartiniu Subaru Impreza GC8
Susiduriame su daugybe klausimų ir patys atrandame netikėtų potyrių dirbant su Subaru technika
Nutarėme dalintis su visais savo patyrimu ir atradimais ir kviečiame prisijungti prie mūsų būrelio - prenumeruoti atsakymus ir atradimus, o taip pat simboliškai palaikyti mūsų komandą..
Tautvydas

Eikite į  www.patreon.com  ir prisijukite prie projekto.
 

Užsukite - nustebinsim...

reklama_180

...ypač SUBARU gerbėjus

 

Vadovas

qrcode 1

Partneriai

Draugai

subaru klubas

Mus lanko

We have 30 guests and no members online

Komanda

rse subaru logo

Tiekėjai ir partneriai

Free Joomla! template by L.THEME