Dėl skambučių išklausymo...

Daugelis skundžiasi, kad neįmanoma prisiskambinti telefonu...
 
Paaiškiname situciją:
Todėl nedarome jokios automatizacijos, nes už to kažkokio 'web live' turetų sėdėti dar vienas darbuotojas ir dirbti šį darbą, nes sistemai neimanoma būtų atpažinti pvz. sankabos gedimo nuo per vidurį paliktos rankenėlės palėtintuvo (kai abejais atvejais vartotojas Subaru galvoja, kad sugedo automobilis). Beto yra skirstoma pagal laiko grafiką užrasymo skirtingai, kai pvz. viename automobilyje stabdant vibruoja vairas (keičiami stabdžių diskai ir/arba kaladėlės ir vartotojas gali palaukti pora dienų), o kitame automobilyje stabdant girdimas aštrus garsas (pilnai susidėvėjo stabdžių kaladėlės ir vartotojui laukti pora dienų yra pavojinga, todėl jis priimamas skubos tvarka (be eilės)). Arba sistema neatskirtų kiek laiko reikėtų kiekvienam paskirti remontui, pvz. viename automobilyje yra keičiamos tik žvakės, kitame yra keičiamos žvakės ir vožtuvo dangtelio tarpinės del patekančio ten tepalo bei reguliuojami vožtuvai tuo pačiu metu (pastarąjį atvejį mes telefonu numatome, nes išsiaiskiname kodėl norima pakeisti žvakes, kada buvo reguliavimas atliktas ir pan.).
 
Kolkas tokio "gudraus" darbuotojo neturim.
Dažnai girdim pasiūlymą, kad reiketų mums įsitaisyti sekretorę ? 
 
Dalinai šią problemą bandome spresti šiuo projektu:
Subaru atradimai ir paslaptys.