Ne tik sportuojam, bet ir remontuojam...    

Dėl skambučių išklausymo...

Daugelis skundžiasi, kad neįmanoma prisiskambinti telefonu...
 
Paaiškiname situciją:
  • Dalį skambinančiųjų 'sutvarkome' telefono pagalba (apie 5%), t.y. pasakoma ką ir kaip padaryti patiems, kad tęsti kelionę arba toliau eksplotuoti automobilį be rupesčių.
  • Dalis skambučių būna tik konsultacijos arba patarimai (20%), t.y. neapsisprendžiama kokį modelį pasirinkti perkant arba klausimai dėl dujų įrangų montavimo (arba gyvenantys kituose miestuose).
  • Dalis skambučių būna tik ieškantys dalių (10%).
  • Sekanti dalis būna 'false alarm' tipo (10%), t.y. pasigirdę keisti garsai arba pojučiai dažnai būna įprasto tipo kiekviename Subaru automobilyje.
  • Dalis skambučių yra tik besidomintys kainomis (5%).
  • Dalis skambučių yra ne mūsų sferos (5%), t.y. kėbuliniai darbai, sudėtingas elektros įrangų remontas (šiuos darbus pvz. persiunčiame SS Auto), suvedimo darbai, padangų pirkimas ir kt. kuriuos nukreipiame į kitas vietas.
  • Visi kiti (45%) yra įrašomi į eilę arba priimami be eilės jeigu labai sudėtingas ir skubus atvejis. Visi šie skambuciai vidutiniškai patenka į 30 unikalių skambučių kiekvieną dieną (dar apie 3 sms vidutiniškai ).
Todėl nedarome jokios automatizacijos, nes už to kažkokio 'web live' turetų sėdėti dar vienas darbuotojas ir dirbti šį darbą, nes sistemai neimanoma būtų atpažinti pvz. sankabos gedimo nuo per vidurį paliktos rankenėlės palėtintuvo (kai abejais atvejais vartotojas Subaru galvoja, kad sugedo automobilis). Beto yra skirstoma pagal laiko grafiką užrasymo skirtingai, kai pvz. viename automobilyje stabdant vibruoja vairas (keičiami stabdžių diskai ir/arba kaladėlės ir vartotojas gali palaukti pora dienų), o kitame automobilyje stabdant girdimas aštrus garsas (pilnai susidėvėjo stabdžių kaladėlės ir vartotojui laukti pora dienų yra pavojinga, todėl jis priimamas skubos tvarka (be eilės)). Arba sistema neatskirtų kiek laiko reikėtų kiekvienam paskirti remontui, pvz. viename automobilyje yra keičiamos tik žvakės, kitame yra keičiamos žvakės ir vožtuvo dangtelio tarpinės del patekančio ten tepalo bei reguliuojami vožtuvai tuo pačiu metu (pastarąjį atvejį mes telefonu numatome, nes išsiaiskiname kodėl norima pakeisti žvakes, kada buvo reguliavimas atliktas ir pan.).
 
Kolkas tokio "gudraus" darbuotojo neturim.
Dažnai girdim pasiūlymą, kad reiketų mums įsitaisyti sekretorę ? 
 
Dalinai šią problemą bandome spresti šiuo projektu:
 

Kaip mus rasti?

RSe Auto/Racing

Motorų 14, Vilnius
[žemėlapis]

rse_map
Darbo laikas:

12:00 - 21:00 

Dėl skambučių...

Užsukite - nustebinsim...

reklama_180

...ypač SUBARU gerbėjus

 

Vadovas

QR Code

Partneriai

Draugai

subaru klubas

Mus lanko

We have 5 guests and no members online

Komanda

rse subaru logo

Tiekėjai ir partneriai

Free Joomla! template by L.THEME